سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

گلکسی نوت 7 دیگری نیز منفجر شده است

    نظر
مهرداد عیسی لو: پس از گذشت تنها یک هفته از انفجار گلکسی نوت 7 در حین شارژ با مبدل یو‌اس‌بی نوع C، یکی دیگر از فبلت‌‌های گلکسی نوت 7 سامسونگ، در حین شارژ، آتش گرفته است.
هفته‌ی گذشته خبری مبنی بر انفجار فبلت گلکسی نوت 7 در چین، حین شارژ با مبدل USB نوع C منتشر شد، البته مشخص نیست که کاربر این فبلت از آداپتور اصلی استفاده کرده یا از محصولات تولید‌کننده‌های فرعی برای شارژ فبلت خود استفاده کرده است.

 

در آن زمان امیدوار بودیم که این حادثه به صورت اتفاقی رخ داده باشد، ولی این مسئله گسترده است و می‌تواند افراد زیادی را به خطر بیندازد، به نظر می‌رسد که مسئله‌ی یاد شده به دلیل یک نقص فنی در سخت‌افزار گوشی رخ می‌دهد، چرا که پس از گذشت هفت روز، انفجار دیگری رخ داده است. متاسفانه نمی‌توان با قطعیت در خصوص اینکه آیا این کاربر از شارژر اصلی دستگاه استفاده کرده است یا خیر، نظر داد،

یکی از دوستان کاربر یاد شده، این گونه اظهار نظر کرده است: «گلکسی نوت 7 دیگری نیز منفجر شده است. این فبلت متعلق به یکی از دوستان من بود. یکی از کارمندان سامسونگ، محل وقوع حادثه را بررسی کرده است و اکنون در حال مذاکره با این شرکت جهت جبران خسارت وارد شده، است. تمام کاربران نوت 7 باید از شارژر اصلی آن استفاده کنند و درحین شارژ گوشی، از آن فاصله داشته باشند.»

 

گفته می‌شود که سامسونگ برای مشخص شدن علت وقوع انفجار، در حال انجام تست‌های بیشتری بر روی نوت 7 یاد شده است. پس از شناسایی شدن علت وقوع این حادثه، مشخص خواهد شد که آیا در فرآیند تولید این فبلت نقصی پیش آمده است یا خیر و اینکه چند دستگاه از فبلت‌های تولید شده، چنین نقصی را دارند. ممکن است که این شرکت مجبور به فراخوانی تمام دستگاه‌های به فروش رفته، باشد و این موضوع منجر به تاخیر در عرضه‌ی جهانی گلکسی نوت 7 خواهد شد.